Header Row

[飲食] May姐真識食 CH13 廣州 瀨粉 粥 雞

May姐真識食 CH13 2011-04-04 主持:蔡梓銘 黃麗梅 李志豪 亢帥克


[轉載/hkatv.com] 廣州美食第3輯 主持:黃麗梅、亢帥克、蔡梓銘、李志豪

第 13 集 04 月 04 日 Mon 7:00 pm
今 集 《 May 姐 真 識 食 》 , 會 帶 大 家 遊 歷 廣 州 的 藝 術 朝 聖 地 “ 紅 專 廠 ” , 邊 食 私 房 菜 邊 看 藝 術 品 , 再 在 露 天 茶 座 嘆 杯 靚 咖 啡 , 享 受 人 生 。

還 會 走 入 廣 州 大 街 小 巷 , 食 平 靚 正 的 豬 油 渣 瀨 粉 、 落 足 料 的 狀 元 及 第 粥 、 和 滑 “ 劣 劣 ” 的 白 切 雞 , 跟 著 May 姐 就 有 美 食 啦 !

0 comments:

多多益膳2

May姐真識食

Popular Posts