Header Row

[旅遊] 蘇梅島 Napasai Villa



[轉載/蘋果日報] 私人沙灘 祼曬前後都得 2010年09月11日

去蘇梅島四日三夜的行李箱,比返大陸三日兩夜的行李還少。「你無乜機會着衫 o架喇!帶少兩件慳番啲篋位買手信啦!」出發前我「提醒」同行的粟米( Sukmi)。
由香港出發,約 3小時即達水清沙幼、 resort間間 hide away的蘇梅島。我們入住的 Napasai,近年落入法籍經理 Jeremie手之後,就由一間「霉得得」的老 resort,變了瞓過唔願走的匿埋式豪華 resort。
酒店有 55個客房,間間都係連露台的向海獨立小屋,還有 14幢可供出售的別墅,這裏,才是此行目的! 14間 villa的匿埋程度係,由酒店大堂往 villa的一條小路上,都有個私家 lobby幫大家 check-in,住咗入嚟都無人知。打開 villa大門,是個隱密的樹林山谷,曲折的木棧道帶你走遍三個房間,一應俱全的廚房及飯廳,直落樹林後的宅姑池,泰式凉亭,住在裏面,你看不見隔籬屋的情況,人家都看不到你。「帶咗小朋友嚟都唔知點捉番!」同行某媽媽道。直到別墅前草地上,雞蛋花下的海景泳池,才叫做一個 villa。

Napasai

地址: 65/10 Baan Tai, Maenam, Koh Samui, Thailand

網頁:http://www.napasai.com

0 comments:

多多益膳2

May姐真識食

Popular Posts