Header Row

[旅遊] PNG比堅尼孖女 零污染下海



[轉載/蘋果日報] PNG比堅尼孖女 零污染下海 2010年11月10日

澳洲人都來潛
今次我們由巴布亞新幾內亞( Papua New Guinea,簡稱 PNG)首都莫爾茲比港飛到北面的馬當( Madang),目標是要欣賞這裏的零污染的海洋。港人對馬當的水世界可能較陌生,但在首都國際機場旁的內陸機場,會發現沿途都有日文提示,皆因不少日本人都喜歡來馬當潛水。就連鄰國的澳洲,即使當地都有靚爆的大堡礁,但唔知係咪隔籬飯香,不少澳洲人都好鍾意飛到這裏,來個陽光與海灘假期,可知馬當水世界唔少嘢!
PNG附近一帶水域是世界上其中一個重要的珊瑚礁生長區,估計大約有四萬平方公里。不過由於資源不斷被開發,對生態環境也有影響,珊瑚礁逐步減少。為保護這個海洋生物樂園,當地有組織不時為馬當的珊瑚礁進行監察。當天同行的幾位潛水員,都親身往水底監察珊瑚礁的情況,亦拍下很多非常靚的相片,所以提醒大家,來這裏謹記攜帶有潛水功能的相機,否則你必會後悔。對於一般遊客來說,玩浮潛已非常滿足,但越深水的珊瑚和魚類品種就越多,齋浮潛唔夠喉!

同海星玩遊戲
距離馬當機場約 15分鐘車程的沿海地方,都有好幾家度假村,不過今次選擇的 Madang Resort,最大優點係,快。第一快:上船快,由度假村附屬的潛水中心,於大門口一出轉右就係,唔使坐車去到老遠;第二快:落水快,其實度假村對開的海面,已經清澈到可見水底,坐約 10分鐘船就可以跳落水。即使採訪當天下着雨,模特兒 Christina同 Jessica一見到咁靚的海洋,二話不說爆衫跳落水,同海底的水母、小丑魚、海星玩遊戲,至於佢哋潛水時有幾興奮,就要睇網上短片至夠傳真, Christina簡直……失控!

費用:浮潛每位約$270
Madang Resort
網址:http://www.mtspng.com

可可果似山竹 蝙蝠大過 iPad
要數馬當這個城市有甚麼多,我認為有三多:第一當然是珊瑚多,第二是大過 iPad的蝙蝠好鬼多,第三是可可樹多。馬當有超過 5,000公頃土地種植了可可樹,可可豆出口至歐美製成朱古力等產品,是繼非洲之後的第二大出產國。因此可可豆加工業亦在此地盛行,不過,這裏很多「農業」其實是「天生天養」,養份和雨水充足,工人只是等待收成而已,到收成期工人進入樹林,將成熟至跌在地上的可可果實拾回來。小記當然唔執輸,劈開一個可可果實試一口,味道像山竹,連果核一齊食,就有一種似黑朱古力的味道。

吞拿魚壽司撕破之味
靠山食山,靠水食水。馬當水質優秀,水資源豐富,當然要試吓當地的水產。作為旅遊記者,雖則明知出外亂食未煮熟的食物是大忌,隨時搞到肚屙收場,但心想魚生應該新鮮啩,因此膽粗粗在餐廳點了一碟吞拿魚壽司刺身,結果出事了!單看賣相,就知吞拿魚並非用鋒利的刀切,而用了鋸齒形刀,因此肉身切面呈撕破狀態!試一口,感覺像雪過再解凍後的吞拿魚!尋根問柢,去到當地人最熱門的市場,剛好有個就在海邊,一盤盤的魚穫搬上岸擺賣,但正如圖中所見,他們只會簡單地把魚放入箱中,然後加幾塊冰罷了。在約 30℃的環境,以這個保存「技術」想新鮮都幾難。及後連廚師都咁話:「當地人對魚肉類保鮮毫無概念,難有美味出色的菜式。」
反而我們到馬當市郊深山去探訪一個土人家族時,村民安排了一餐便飯,幾盤雜菜、豬肉、菠蘿等,賣相真係一般,但食落又真係唔錯,本報攝影師哥哥更食到唔願走。真係食物都不可以貌相。

Dive in PNG
溫馨提示:潛水觀賞珊瑚礁時,最好同珊瑚保持一段距離,這不但可減少傷害珊瑚,也避免自己被珊瑚割傷。

Travel Memo
持特區護照或 BNO均須簽證。巴布亞新幾內亞駐港領事館: 2499 3611

Air Niugini香港往莫爾茲比港來回機票$12,506起。
Air Niugini 網址:http://www.airniugini.com.pg

1PGK約兌 3港元(文中價錢已折算港元)
240V,三扁腳插座

0 comments:

多多益膳2

May姐真識食

Popular Posts